tisdag, december 09, 2008

Sinnesförvirrad

Ett totalt spökliknande scenario hände mig när jag satt i bilen som vanligt på hem från jobbet då tänkte jag att jag kunde passa på att ringa till min syster för att kolla läget angående helgens bravader.
Det brukar vara enklare för mig att slå in min systers nummer istället för att leta upp det i telefonboken eftersom jag kan det utantill så jag sitter där och nynnar till nåt som närmast kan lika kråksång.
Vad händer då? Jo jag slår in numret, men det är inte rätt nummer alls utan jag slår in ett nummer till ett ex som jag hade kärt för många år sedan!
Den incidenten skrämde skiten ur mig och jag hann rädda mig själv genom att komma på att det inte alls va min systers nummer innan jag tryckte på den bekanta gröna luren.
Jag skulle bara känna mig fånig om jag skulle höra av mig efter så lång tid och fastän relationen slutade lyckligt så gjorde inte våran vänskap efter relationen det.

-m

Inga kommentarer: