torsdag, juli 27, 2006

Drive all night....


En Helkväll med grabbarna, svinkul....träffade även på en gammal jobbarkompis, han e guld.
Dessvärre e det något med utgång på pub/fik/disco/rajtantajtan som jag inte tål, allt för mkt folk, å mest bara killar.... Snackar vi inte om jämställdhet här i sverige?
Då vill jag helt klart se 50% killar å resten tjejer.
Någonstans i bakhuvvet fanns IS-damen i tankarna...Johan slår snart sönder mina knäskålar om jag ens nämner henne och att det e giftasmaterial i kjoltyget, han kanske har rätt, jag tjatar.
Men man måste vara speciell om man kan få mitt hjärta slå dubbla slag och hoppa över lite slag då å då eftersom jag är lika rädd för bli kär som jag är att alla ska hata mig..
Vem är hon?...var har jag sett henne förr?
Jag minns den gången jag skulle köpa skor och jag gick där som vanligt i mina egna små tankar och nynnade med all säkerhet på nån låt.
Då uppenbarade hon sig från ingenstans, förmodligen hade hon bara bråttom genom butiken, men hon log mot mig å jag råkade nog fastna i hennes ögon ett par århundrande för länge, gick inte slita blicken, å då ska det tilläggas att jag är en väldigt blyg man som mest tittar ner i marken när jag pratar med folk....
Det finns en kvinna till som bor i närheten, hon fick med mitt hjärta hoppa å studsa å göra volter, ända tills hon verkade känna en "kompis" t mig, inte mkt till kompis, mest överspänd å tror han e tuff....men vad vet jag...
Men på hemvägen fick jag tag i den där skivan som e så underbar när man sitter i bilen själv, en riktigt bra grubblarskiva..

Konsten går rent åt helvete, känns som jag bara drar samma gamla streck, tänkte om jag förnyar mig med en ny wacomplatta så kanske det går lättare..min slitna lillaplatta har nog gjort sitt, helt omöjligt att göra pilliga bilder med den.....Hittade en intressant A4 platta på blocket, bra sugen på den...Jag behöver ju inte något speciellt jättetryckkänsligt utan helst bara en större platta...

3 saker att göra innan min semester e slut, tiden är knapp...

1: Boosta mitt självförtroende

2: Skapa ett tryck som jag kan trycka på en tröja med min www-adress på

3: Ta reda på vad ISdamen heter

Jag har kommit på det, jag går helt enkelt in där någon dag när jag är själv i stan, köper något jag inte egentligen behöver....hmm.. Ett par nya träningsshorts nu när innebandysäsongen drar igång om 2 veckor..

För övrigt träffade jag 3 coachen idag, han e alltid go den där karln...

Fick inte ur mig hälften av allt jag tänkte på vägen hem från torsken, förmodligen är det lika bra det

Dagens låt idag må helt enkelt vara Magnus Carlsson (inte bögen) - Värsta av ALLT

-m

2 kommentarer:

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

Anonym sa...

Really amazing! Useful information. All the best.
»