onsdag, juli 12, 2006

livet.

Livet på landet kan vara lurigt på alla sätt å vis. som igår när jag stod å svettades bland stockarna som sedan skulle bli till prima ved och värma min frusna kropp i vinter, så hoppar det fram en kattunge från ingenstans, till synes helt tam, vänlig och vacker.
Nu verkar det inte bättre än att den där lilla kattsingen känner sig hemmastad här.
Undrar vad min katt brus säger om den saken, vill han att en snorig kattunge ska vara inackorderad här?
Vi få nog ta ett möte om det där.

För övrigt så va jag i växjö centrum å shoppade loss så det knakade i fogarna, 3 tshirts, 1 par jeans, en fotboll å några fotbollssockar, allt för att jag ska kunna va med å bli misshandlad ikväll när jag spelar med HIF för första gången på 8 år.

Och så som så många gånger förr , gick jag förbi intersport, vem är kvinnan i kassan?
Förmodligen upptagen sen barnsben, men det e riktigt giftasmaterial i henne.
Varför ser man aldrig henne ute på krogen? ja just det, hon e säkerligen upptagen å sitter hemma å umgås med sin familj...attans jävla skit lixom :D
Har en känsla av att jag alltid är sent ute..
för att citera thåström som så många gånger förr....
FAN FAN FAN, det skulle vart duuuuu...


Dagens låt blir därmed en thåström låt, Ingen neråtsång den akustiska avskalade versionen, vilken röst...

-over and out..
M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

Anonym sa...

Really amazing! Useful information. All the best.
»