tisdag, juli 11, 2006

Inspirationen


Idag känner jag att inspirationen kommer flygandes till mig, kan det bero på något studentutskott i skåne gillar mina bilder som fasen?
eller kan det bero på att jag brainstormar för fullt på min framtida bok (!)
boken kommer säkerligen aldrig bli skriven.
Här är ett simpelt försök att göra en jättegullig hund, lyckades jag?

Snart bär det av till rosornas ö, hoppas vanheden dyker upp framåtkvällningen, eller uma ness från tylösand kanske, vem vet?...

Inget kul har hänt här i mitt liv idag förutom att vi har gått lös med motorsågen rejält i trädgården, stackars träd, men nu ser man äntligen en del av mitt egentligen vackra lilla hus..


-m

2 kommentarer:

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»