lördag, augusti 26, 2006

Nu e den borta...

...nu är min kära tå borta, det känns lite som den tog bort min inspiration med...
ska träffa damen med stort D nu senare ikväll i ett öltält mitt i skogen.
Känns fortfarande pirrigt, brukar aldrig va nervös,
Har tagit bort halva nageln på stortån, ser mkt mumsigt ut innan...det va så man tappade matlusten :)

Käkat tacos med grabbarna, något vi har snackat om från å till i ett år, det ser ut som disken blev diskad, å alla e proppmätta, det som skulle bli till en förfest har blivit till en helt vanlig lördag kväll framför teven, nu vill jag bara tiden ska gå så man kan ge sig ut på galej med sin onda tå å hoppas på att min gamla musikvapendragare Peter finns på plats för då kan natten bli lång på kort tid :)
Vi har alltid mkt å prata om...

dags å borsta sin sista återstående tand å sen ge sig av...
-m

Inga kommentarer: