tisdag, augusti 29, 2006

Väntan..

En ruskig väntan, jag hatar vänta, jag är otålig rastlös å alldeles stel :)
måste vänta tills i morgon tills en doktor behagar att ringa mig...

Jag skulle gått upp tidigt idag, å göra massa, istället så gör jag mest ingenting, funderar på göra något, men vet så mkt som ska göras så jag orkar inte ta tag i något.
Gick å la mig vid 20:00 igår, å vaknade halv 3 på natten å e jättepigg, gick ner å spela lite gitarr, märkte att jag hade tappat rösten igen, men den återkom....
Så jag skissade lite, men det blev inte bra heller, så jag gick å läste lite om Johnny Cash, vilken man, legend...¨
Det mellangamla cash kanske inte e jättehett, men d 10 första åren i hans karriär och inte att förglömma den geniala american recordings serien han gjorde med rick rubin....

NU ska jag ringa någon å prata om något.

Inga kommentarer: