tisdag, oktober 09, 2007

Idag:

Idag är dagen då jag inte mår fullt så jättefriskt och idag är även dagen då jag har tagit mig i kragen och utfört en del digitala och analoga ärenden som jag har skjutit på alldeles för länge..
T.ex ringa till trygghansa, det va bara synd att den kvinnliga telefonisten pratade så himla dålig svenska och förstod ännu sämre vad jag sa, kan det möjligen vara så att jag med mina småländska stämband bräcker oförstårligt eller om det va hon som har missat sin SFI kurs.

sen har jag mailat alla på facebook som jag har fått mail ifrån och inte orkat skicka tillbaka, frågan är om detta är början till min nya höstinspirerade härva där jag kommer vara mer aktiv digitalt och mindre analogt :)
Det är snart dags att teckna julkort.. för tro det eller ej så vet jag säkert 5 st som blir lika glada varje år när dem får nåt jag har ritat även om jag känner mig som en sisådär 8 åring som RITAR bilder till mor och far som hänger upp den på kylskåpet och skriver MIKAEL 8 ÅR, datummärkt i stil med 25 dagar före dan före dopparedan..
ja ni vet hur det är..

2 kommentarer:

Anonym sa...

jo det vet jag. Men karlskrona är illa. Riktigt illa. Sa inte att det inte förekommer i växjö eller kalmar. Men i karlskrona minskar det inte. Det fortsätter och fortsätter blir mer o mer o ingen bryr sig /J

Anonym sa...

Du får hemskt gärna skicka julkort till mig med, trots att jag själv är en av de som sliter med alla dessa kort för att de ska nå sina mottagare... :)