torsdag, oktober 11, 2007

mansskatt..

Det va iofs ett ganska bra tag sen det va på tapeten att män skulle betala en viss skatt enbart för att dem va födda av fel kön.
Jämnlikhet in my ass, hur kan man vilja sträva efter jämnlikhet när man kommer med något så banalt som att alla män skall betala en extra skatt?
Hur skulle folk reagera här i världen om t.ex alla kurder, hockeyspelare och gråhåriga munkar skulle betala en extra skatt bara för att just dem är det.
Men visst är det fine för mig att betala manskatt för det ger ju mig per automatik mer rättigheter att slå min kvinna om jag nu hade haft någon.
Jag har aldrig slagit en kvinna, det är en sanning med en viss modifiering!
Jag slog en kvinna en gång, jag slog henne hårt och hon blev arg.
Det va min syster nån gång när jag va sisådär 10 år! Jag borde betala en peng till staten för det knytnävsslaget och den smärtan jag vållade min syster.
Tro det eller ej, men vi är vänner idag.
Betalar man mansskatt så borde det ju ingå en fri våldtäckt eller hustrumisshandel per kalenderår så man får lite valuta för sina mansskattade pengar.

Det är för mig helt obegripligt, trött på dessa independent woman feminister som är twistade åt ultiradikala vänster så det är dem som är mansgrisar.
Inte vi vanlig medborgare är det iaf.

Inga kommentarer: