tisdag, april 22, 2008

Skepp och Hoj

Jag är så dålig att skriva om mitt liv och andras liv.

jag har gått och blivit krasslig och känner mig hängig och jävligt och fåordig och osocial och allt annat där mittemellan.

Något oväntat hände mig idag, det kändes som det va en spark i pungen åt rätt håll, det va en vokabulär käftsmäll som gjorde mig glad. Tänk vad ett fåtal som rader formade av vårat alfabet kan få någon le lite bredare än vanligt, på ett sånt sätt så att man ser fånig ut.

Tisdag idag och onsdag imorgon som vanlig ordning.
Då får det bli så att jag stannar hemma en dag till för att ladda batterierna och hoppas att min åkomma blott varit en engångsföreteelse annars blir jag nog så illa tvungen att krypa till korset och gå till herr hanel eller någon annan doktor i min närhet.

-m

Inga kommentarer: