fredag, november 07, 2008

Dagens.

Man måste brinna för att kunna tända andra!

Själv känner jag mig lika frusen som isberget som krockade med titanic, jag brinner inte inte för något direkt just nu! Men det innebär inte att jag är deppig eller bitter! Oh nej utan det innebär mest att jag är i en dålig fas på året som har fått mina lustar att kallna för såväl bloggande, innebandy och allt annat.

En annan fundering är det här med internet, för mig känns det totalt som det håller på att dö ut!
För något år sedan skulle jag sitta och svära och spotta på väggen om uppkopplingen inte fungerade men fungerar den inte nu så är jag nästan glad för då kommer känslan "jahapp då kan jag ju göra något annat än sitta och titta på aftonbladet.se var femte minut för att se om något har hänt.
Internet har gjort mig mätt, det är inte roligt längre.
Det har gått troll i msn, det är samma dialog dag efter dag.
Det är olagligt på allvar att ladda ner film.
Aftonbladet har blivit en reklampelare som mer påminner om en blandning av se och hör och hänt extra.

-m!cke

Inga kommentarer: