tisdag, november 04, 2008

Dödens Trött!

Man kan nog inte vara annat än dödens trött efter en sån här kanonhelg, det är inte bara att ställa till kalas hur som helst utan man måste fixa och trixxa lite med lokalen och upp med stereo och allt annat som måste göras..
Hela lördagen tillbringade jag och några få vänner med att fixa och dona inför festen som började strax efter 18 och slutade vid 3 tiden + efterfest hos mig tills solen hade gått upp!
Sen måste man ju städa efter kalaset med, vilket innebar att greja en hel del med att få upp all vin, sprit och öl som hade hamnat på golvet tillsammans med smuts och annat elände.
Det va mindre kul att städa när man va sanslöst trött.
Jag räknade ut att jag sov någon gång mellan 8 och 10 och stack hemifrån 10 och klockan hann bli så mycket som 21 innan jag fick någon ro i kroppen och kunde landa i min säng.

Efter en sådan fest måste man få lov att vara trött i flera dagar, därav det dåliga bloggandet.

-m

Inga kommentarer: