söndag, november 20, 2005

Fan Fan Fan.....himlen är nära!

Sitter å flyger bort med musiken och lyriken i thåströms underbara FAN FAN FAN..
Har varit ute en sväng i växjö, ganska kul faktiskt för en gångs skull, var inte alls så blyg som jag brukar vara och vågade till och med prata med okända människor.
Det vore intressant och veta hur många det är som läser denna bloggen, vore inte fel och få ett eller annat mail till machosoft@hotmail.com

Varför finner man inspirationen alldeles precis innan man blir tillräckligt trött för att sova, det är en ojämn balansgång mellan inspiration och trötthet, tippar det lite fel så går allt åt skogen och man blir tjurig, tålamodet hänger bara med så länge det går bra.
Jag håller fortfarande på med mitt julkortsprojekt åt peter, hoppas han tycker att ändringarna jag har gjort är bättre än föregående bild.

Har en svag känsla av att jag borde sluta skriva här och lägga ner lite energi på photoshop istället så bilden blir någorlunda klar...

m!cke

Inga kommentarer: