tisdag, november 22, 2005

Road to hell

Satt å lyssnade på massa musik, sen rätt som det va så poppade gamla goa leonard cohen upp i högtalarna, The road to hell...Vilken röst och flicket flow i låten.

Spelade lite innebandy med grabbarna i min gamla by, håller fortfarande måttet där, tråkigt dock att man inte håller måttet i alaget :(

Nu ska jag snart fixa mina mackor till jobbet imorrn, jag har kommit på att jag behöver inte äta så mkt som jag äter. Så ska bara bre 3 mackor imorgon å se hur långt jag kommer på det..
Ikväll har jag ätit 2 mackor bara, det e mkt litet för att vara mig, för när jag äter mackor om kvällarna brukar det sluta kring 8-10st.

Snart kanske jag har lite fin mage igen :), ska sluta dricka alkohol nu med, det måste ju förbättra magen ytterligare :)

m!cke

Inga kommentarer: