onsdag, november 16, 2005

Snön Faller

Då har den första snön härjat här i kronobergslän, men jag fruktade det värsta igår när jag la mig, så jag gick faktiskt upp hela tio (10!!!) minuter tidigare än jag brukar..Sommardäck och Snö har aldrig varit en bra kombination.

Dagen har varit som vanligt, jobb 8 timmar, lite extrajobb 2-3 timmar efter jobbet, å sen hem å elda upp värme i villan.
Herr Mikael funderar på att köra vägra vintern veckan ut, chockera folk, komma med shorts överallt resten av veckan, å hawaiiskjorta å brun utan sol, för jag vill då verkligen inte ha vinter och snöslask, grannbarnen blir väl glada när dom kan ta fram pulkan, men jag blir mindre glad när jag får ta fram skyffeln :(
Givetvis är man inne i ett nereträsk när det gäller målandet, har en känsla jag måste ta tag i det där snart, men just nu har jag bara ett mål i sikte..ADSL innan jag har någon som helst lust med nåt som har med datorer och göra.

-m!cke

Inga kommentarer: