lördag, november 12, 2005

Menlösheten

When youre down and out...
(Simon & Garfunkel - Bridge over troubled water)

Tjohejsan!
Börjar känna att jag får lite kläm på det där med bloggandet.
Sitter här och glor och inhalerar lugnet före stormen, för jag hoppas det blir storm ikväll, för jag kommer bryta ihop till atomer om jag ska sitta här utan action, fast då kan man ju hoppas det finns nån vänlig själ som kan slänga ihop mina atomer så det blir samma gamla jag igen....

Fastän man är en bit över 20 år, så har man fortfarande inte lärt sig att man måste sova på nätterna.
Idag känner jag mig precis som bilden här bredvid, varken glad, sur, ledsen, motiverad, allt är en enda dimma med menlöshet....
Skänk mig lite mening med tillvaron så jag kan få ett leende på läpparna :)
Mitt sista hopp är att någon slår mig en signal och skriker ut i ren falsett, släng på dig jackan å kamma ditt hår får nu ska vi ut på galaj och kalasa hela natten lång!


Dagens rocklåt: Social Distortion - I Fought the law




-m!cke

Inga kommentarer: