söndag, november 20, 2005

the man with the harmonica.


Söndag, söndag, söndag, ingen rolig dag, vaknade 06:41, tanken svek mig och jag trodde jag hade försovit mig så jag gick upp, tog på mig kläder och ner i köket.
Men någonstans där inne så kom jag på, FYFAN va gott det e ju söndag, så jag la mig igen, det var nästan magiskt att lägga sig under sitt varma duntäcke och nästan säga jobbet HAHAHAHA rakt upp i ansiktet.

Igår fick jag en otrolig abstinens av att köpa munspel, som vanligt fanns inte min tonart, så jag beställde mig 2 G munspel.
Då blir det att lira the river, amazing grace, och kung av sand igen.
Såg på "grabben i graven bredvid" igår, han hade åxå munspel, munspel munspel munspel, världens roligaste instrument, lätt att ta me sig, lätt att chockera folk när man drar igång nåt.....

Snart ska man hem till farsgubben som har kalas för släkten idag, och det menas gratis mat, och det har en sån som jag aldrig tackat nej till,
mat är vägen till mitt hjärta gott folk :)

Dagens bästa: Raggsockar

Dagens usch: Spända personer på mcdonalds som inte kan acceptera läget att det e trångt och börjar mucka.

m!cke

Inga kommentarer: