onsdag, januari 23, 2008

Heath Ledger

Da har det precis kommit till min kannedom att den gudabegavade skadespelaren Heath Ledger har gott ur tiden ung och lovande precis som James Dean va en gang i tiden.

Jag har alltid tyckt det varit nagot speciellt med den mannen anda sen jag sag tio orsaker att hata dig och jag har gatt och sett fram emot att se honom som batmans arkerival jokern i sommar i den nya batman-filmen.
Heath ledger som jokern? Det ar manga som tycker det later klurigt och dumt men inte jag inte, jag sag fram emot det redan forsta gangen.
Jag tror att han kan axla upp Jack Nicholssons prestation i borjan av nittiotalet.

Det ar sa tragiskt nar unga manniskor dor oavsett om dem ar lovande eller inte.
Denna mannen kunde blivit hur stor som helst, han va stor men han hade alla chanser att bli en av de storsta.

Vila i frid.

Inga kommentarer: