måndag, januari 14, 2008

Sista natten.

Då är det äntligen den sista natten innan jag lämnar vårt blaskiga avlånga land.
Jag kom på mig själv att jag har ju för fasiken inte ens börjat packa!
Men jag hade ändå inte tänkt mig att jag skulle ta med speciellt mkt, hela mitt liv ska få plats i en vanlig ryggsäck, hur nu det skall gå.
Men allt går ju bara man har en tandborste och lite hårgelé så man åtminstonde ser respekttabel ut och inte skrämmer bort urinvånarna med sin hemska andedräkt.
Sen kan man ju lägga till ett par kalsonger och en näve strumpor och ett glatt humör.

En illegalt nerladdad ljudbok i mp3 format och en styck digitalkamera och ett jävla gäng ipren.
Det är nog vad man behöver där nere, möjligtvis att man tar med sig sitt munspel också bara för att det är så mkt mer betryggande att ha det i fickan om man tröttnar på den asiatiska discopopen så man kan riva av ett munspels-solo och blicka ut över vilket hav det än må vara där i thailand dit jag skall.

Härmed så avslutar jag detta inlägget med att säga att sköt om er hemma i Sverige och jag skall göra så gott jag kan med att försöka uppdatera läget.

-m!cke

Inga kommentarer: