torsdag, september 13, 2007

aJ Aj AJ

Hehe, då va den där första matchen avklarad i korpen!
Slutade i tragedi, inget spel inom laget och vi förlorade med 10-0.
Det började hiskeligt bra redan på uppvärmningen när jag står å värmer upp målvakten och sen helt plötsligt så säger det katjing från mitt klubblad och bollen far iväg som en projektil o träffar stenhårt 2 andra bollar, dvs hans mest vitala delar och på ren svenska så lyckades jag träffa hans pung.
Förlåt Billy,, inte meningen.
Det är inte lätt att göra mål mot motståndarna när man aldrig har spelat med killarna i laget innan. Sen skall det ju tilläggas att jag är den enda som har spelat någon form av innebandy i ganska många år.
Sen att vi mötte en gammal lagkamrat till mig från division 5 som kunde spotta in 45-50 mål på en säsong i både 4:an å 5:an.
Vi förlorade med 10-0, det som grämer mig mest är inte vår förlust utan min insats, jag borde faktiskt gjort mål på något av dem 10-20 lägen jag hade.. Men icke...tyvärr..
Men om 2 veckor är det dags igen.. eller är det redan nästa veckan, måste kolla schemat nu...

Förlåt för min inaktiva tid som bloggare, men jag har helt enkelt knappt hunnit med det..
Mycket träning å annat nu inför beach 2009.

-m!

Inga kommentarer: