söndag, september 02, 2007

Fulla människor

Det där med fulla människor har jag aldrig förstått mig på och kommer nog aldrig göra det heller, det är ju så satans onödigt att dricka sig så drucken att du inte ens vet vad du heter, bor och vad du har för storlek i skor ens.
De flesta vuxna människor har väl kännt denna berusningen som gått över styr en eller annan gång, men det är väl okej att passera gränsen någon gång, men det är inte OKEJ att göra det helg efter helg.
Dessa små tonårskillar som tycker det är fruktansvärt ballt att skrika könsord och rasistiska glåpord och fattar inte innebörden av det hela.
Dem kanske inte menar så mkt med det dom skriker men alltid retar det någon och det är väldans osmart att försöka ställa till med rabalder bara för att man har litet för mycket innanför västen.
Arga barn, Arga vuxna och arga pensionärer går fetbort, vem vill egentligen vara arg.
Om du nu känner på dig att det skall komma en snedfylla och landa hos just dig idag så gör du väl bäst i att antingen inte dricka alls, stanna hemma eller dricka lagom mycket så du har kontroll över ditt riktiga jag.

Jag har varit överdrivet överförfriskad men jag kan inte erinra mig själv om att jag har ställt till med slagsmål eller annat besvär ändå.
-m!cke

Inga kommentarer: