torsdag, september 27, 2007

Carolina Gynning

Denna skånska skandalomsusande kvinna har gått från plastig bimbo till en riktigt charmig skrikig skånska.
Personligen trodde jag att idol skulle bli katastrof med henne vid rodret, men så är fallet icke.
Däremot tvärtom, hon är mycket skönare och härligare än förra årets va dom nu än hette.
Mogge och Sanna??
Tiden då gynning va på tapeten med big brother så spydde jag nästan varje gång jag såg hennes namn och nuna på en löpsedel.
Nu ser jag nästan fram att se på idol för att just hon är med, det är inte många av dom som är med i år som flyger rakt in i mitt hjärta som det varit dem andra åren.

Jag tror på den där unchained melody killen daniel karlsson, han är ju iaf från småland och har en riktig härlig pipa..

Vilken tror ni på?
-m

Inga kommentarer: