lördag, september 08, 2007

Dansk Skalle

Då va det dags för fotboll igen!

Sverige mot Danmark, jag är väldigt sverige patriotisk för att vara halvdansk, bryr mig egentligen inte så mkt om danmark mer än att dem gjorde en festlig EMlåt en gång i tiden, vi är röde vi är vide.
Hur skall det egentligen gå ikväll!
Zlatan på topp med Elmander, det låter väl som en härlig satsning men varför i hela friden kan inte Allbäck vara där?
I mina ögon är det inte många gånger han har svikit landslaget och presterat under sin lägsta nivå.
Men den eviga frågan varför kim inte får spela på mittfältet!
Usch å spott å fräs jag vill ju ha Kim där.

VI får helt enkelt ta och se hur det går ikväll.
Hur som helst så kan jag ju faktiskt gå med ett leende på läpparna oavsett vilken som vinner fastän mitt hjärta slår några slag mer för sverige trots allt.

-m!cke

Inga kommentarer: