fredag, november 17, 2006

Busringning

oj oj oj, har sverige fått en ny hassan-våg igen?
eller e det bara någon som tycker det är extremt kul att försöka blåsa mig med urusla busringningar, oftast är det nog dom som ringer som blir mer fintade än mig :)

1.) En man ringer och säger att min porrfilm jag har beställt har kommit, och undrar om han ska köra hem den till mig, varpå jag svarar bonnigt som fan,
"nee, va ska jag ha den till, du har säkert bättre användning för den, dels så bor jag i en grotta och dvd va e d?"

2.) En tösabit ringer sent en lördagkväll och vill berätta för mig att klockan är och sen vill hon debitera mig 20:- för uppgiften,
"Du kan inte va fröken ur? hon sitter ju jämte mig å gör ett handjobb, 20 spänn för det är inte så farligt, det är taget"
Det sa bara klick i luren..

3.) En annan tösabit ringer och frågar efter mina talanger, jag sitter å äter pizza på nåt flottigt sunkhak i utkanten av småland, "jodu, min talang är att smaska duktigt med pizza och rapa dig i örat, vill du höra?"


Skissen till mitt årliga julkort är klart, ska se om jag orkar göra klart det :)

Skrev om min hederliga katt BRUS i förra bloggen, han mötte sin överman till slut, så nu behöver jag en ny väpnare.
Jag fattar helt enkelt inte hur dum en katt kan vara som tror att dom kan slåss mot en bil.

-m

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAhahahhaa.. vilka bra svar du gav.. :D
Nästa gång ska jag spela luftkontrabas, it's a deal.

Anonym sa...

Haha, det är till att vara rapp i käften. =)