fredag, november 24, 2006

Queen

Idag är det visst 15 år sedan den stora legendariska freddie mercury gick ur tiden..han var nog den första bögen jag någonsin hörde talas om.
Det va nästan så man trodde att Bög va detsamma som aids, men vad kan man begära av en nio årig pojke?
Ganska komiskt att man trodde som ett ungt barn att bög var dödligt farligt.


Nu ska jag spisa någon konsert med Queen från wembley arena på dvd och helt enkelt äta mig en Biffoch ett glas vatten, det är jag värd :)

Bohemian Rhapsody Live, ack så underbar.


.m

1 kommentar:

Anonym sa...

Det känns inte som så längesedan.. jag gick mellanstadiet när han dog.
Den konserten har jag också... Queen... ooo det kan nästan inte bli bättre.

Du borde se min luftgitarr till Bohemian Rhapsody och du borde höra mig sjunga på svengelska till den
hahah..:D

Lev väl!