söndag, november 05, 2006

Innebandy

Usch usch usch, ännu en förlust.
Men Det är inget att hänga läpp för helt enkelt, det va kul och trevligt.
Ska man ta det som en komplimang när motståndarlaget ger mig ett öknamn efter 2 byten, Fast and Furious? Eller när domaren säger efter matchen: Var fan får du din energi ifrån micke?
Inte vet jag...
Jag tror däremot att motståndarna hade bestämt sig att jag skulle få en flygtur över sargen en gång, men alla 3 missade mig och sprang över sargen själva, måste sett ganska roligt ut.
Jag tror det hela måste varit en hämndaction när jag sprang omkull deras finniga lilla back.
Hela jag måste ett ganska rolig ut, men det ska man bjuda på, vill folk skratta åt mig så får dom göra det, det tar man ju som en komplimang.
Men tråkigt nog känner jag fortfarande av stukningen i foten, så jag fick gå av i 3:e :(

-m

1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt att behöva kliva av liksom... :/ Hoppas du är back on track snart igen :)

Må BRA