onsdag, november 29, 2006

Kvinnligt

Kvinnor skrämmer mig, speciellt det som händer dom någon gång i månaden.
Annica Lantz ägnade häromdagen en hel timme att prata om detta fenomen.

Menstruation

Det sägs vara normalt, men vafalls, hur kan det vara normalt att blöda när man inte har slagit sig. Hujedamig och spott å fy å fräs.
För övrigt såg jag en ung kvinna i tighta mjukisbyxor och trosor av modell gigant, vid den synen tänkte jag, hon är nog bakfull.
Men vid en diskret omkörning någonstans mellan mjölet och pastan ser jag vad hon har i handen och det var varken nudlar, yoggi eller en apelsin som avslöjade det hela.
I handen höll hon 4 chokladkakor, bäst för mig att ta betäckning och gömma mig. *iiih*
Så jag vill framföra ett stort starkt tack till min far och min käre mor att dom gjorde mig till en man utan månatliga blödningar.
Mardrömsscenario är att vakna upp en natt jämte sin käresta och det ligger blod i hela sängen, små härliga klumpar som pekar finger åt mig och sjunger glatt i kör "ju mer vi är tillsammans"

Varför i hela friden är vätskan som ska absorberas hit och dit i reklamen alltid blå som havet istället för röd som helvetet, tomaten eller blodet.
Trosskydd hit och dit och vingar och ultra å slim å tjofräs allt vad det finns därtilll.

-m

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. mohahahahaha jag är ett mensmonster som ska haunta dig in your dreams :D

Vad var det nu någon skrev på min blogg sist jag hade mens o skrev om det... hm..

"Lita inte på något som blöder i en vecka utan att dö" :D

Anonym sa...

HAHAHAH! :D:D:D Du är dig lik! Lika rolig och lika rädd för mens. Men en sak ska du veta. Mens är kul.