lördag, februari 24, 2007

Slynglar

Ständigt dessa små överförfriskade småslynglar som tror dom är störst och bäst i hela världen, dessa som inte fattar att det kan bli trångt i en kö, speciellt när det står hundrafjorton stycken andra småslynglar och trycker på för fullt bakifrån.
Mitt i allt tumult så börjar en kille skrika på mig att jag inte ska röra honom, till en början är man vänlig och säger att jag gör så gott jag kan för att inte röra honom.
Men då blir fanskapet bara stöddigare och börjar vråla ännu mer och börjar käfta.
Okej för mig om han vill skrika sig hes, men när det börjar komma 2-3 personer till då börjar jag tända till.
Vafan ska jag va rädd för en hormonstint litet gängs som blir stöddigare och stöddigare i grupp?
Hujedaligen säger jag då bara.
Jag är inte känd för att vara speciellt stor eller vältränad men snacka kan jag.
usch för dessa bråkstakar, usch usch usch.

-m!cke

Inga kommentarer: