torsdag, februari 01, 2007

Efterlyst

Sökes:
socialt kompetent person med glimten i ögat, lättroad med ett härligt skratt, chokladätande.

Finnes!
En styck ung man på 25, för stor i truten för sitt eget bästa, godismonster, hyffsat trevlig och lätt att umgås med

varför?

För att umgås med mig någon timme och titta på den barnförbjudna skräckfilmen SAW 3.
Jag har verkligen försökt fråga hur många som helst i min bekantskapskrets, men det är verkligen ingen som vill se den med mig.
Spelar ingen roll om du är kille eller tjej, man vill bara inte va ensam när sluttexten har passerat och varje liten vindpust låter som herr jigsaw själv..
Hujedamig va det skulle göra ont i mitt lilla hjärta.
Snälla någon som kan se på Saw3 med mig och sen en barnfilm eller nåt för att lugna ner hjärtat och pulsen?.

-m!cke



6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Har jag missat lämna min nya bloggadress till dig!!
Här kommer den:

http://havsbrus.wordpress.com

Nu hittar du till min blogg igen!

Ha en skön fredag!
Kram

Hanna sa...

Chokladätande hade jag mer än gärna ställt upp på, men filmbiten vetifan.. *ryser* Förstår att du har svårt att hitta folk till det. ;)

Anonym sa...

Kul att få medhåll om Springsteen! Mina väggar är också täckta med den mannen. Har dock inte hittat så många postrar och dylikt. Vart har du köpt dem?
Och ja, det är rätt tragiskt att folk blandar ihop honom med Bryan Adams...
/Pär (http://lps.blogg.se)

Anonym sa...

Okej, Tradera har jag kikat på nån gång. Får väl göra flera besök där tidigare. =) Har mest tidningsurklipp från de Springsteenkonserter jag har varit på, på mina väggar. Du får gärna maila en bild på din vägg. Maila på pelle14dagar@hotmail.com
Ha en fortsatt trevlig dag!

Anonym sa...

he he . . . tyvärr passa inte jag in på din sökes =) . . . men filmen ha jag redan sett :) . .. såg den i min ensamhet förra helgen . ..

Mange sa...

såg den i lördags. vidrigaste någonsin. men bra ändå!