lördag, februari 24, 2007

Som ett barn...

Inatt när jag kom hem så va jag precis som ett barn som sitter å klämmer på sin julklapp innan denne bara sliter av pappret i ren frenesi.
Jag kom på mig själv att jag hade en chokladask, en marabou paradis närmare bestämt.
Jag tog fram och vred och vände på den och tänkte.
-Skall jag verkligen öppna den.
Och efter många om och men och svåra beslut så blev jag då denna lilla killen på julafton och slet upp plasten och frossade.
Givetvis så frossade jag från både övre och undre lagret :)

-m!cke

3 kommentarer:

Anonym sa...

TESTING 1, 2, 3!

Anonym sa...

Åhh, se där! =P Hm... vart var jag nu... ÅH, jag som hade skrivit ihop så fyndigt tidigare idag! JÄTTEROLIGT! Men så gick det inte att posta. Så dumt! Jättedumt för nu får du bara en "klagokommentar" istället... =P

Anonym sa...

om du inte gillar gräddnougaten så kan du skicka den till mig. :']