måndag, maj 12, 2008

Fotboll

Gudarna skall veta att jag ej är någon stjärna på fotbollsplanen, det är inte många rätt mina små fötter lyckas med när jag är på plan.

Det blev mest att motståndarna va sura på mitt närkamps spel och sa att jag spelade som hockey!
Men det är ju så jag spelar innebandy, in i närkampen trycker till med axlen och tar bollen, på ett juste sätt..
Men men fotboll är inte min grej, jag missade solklara målchanser och sånt men ändå kan jag lyckas göra en jävligt snygg fint men sen så blir jag så nervös att jag bara vill bort från plan, jag gömmer mig i passninsskugga för att helst inte få bollen!

Hur som helst så fick jag en boll i huvvet när jag blev nersprungen i straffområdet, det va sådär kul tycker jag.
Tummen fick sig en smäll med så nu kan jag inte skriva sms längre.. men likabra är det för just nu känns det nästan som om att allt som har och göra med min mobiltelefon gör mig olycklig! Man borde kasta bort den tror jag...
Undra om livet inte hade varit lite lättare om man kunde slappna av, men det ringer konstant i luren.


Dags att hoppa i bingen, upp tidigt i morgon med..

-m

Inga kommentarer: