fredag, maj 16, 2008

woho

Man kan säga att jag har FF hemma idag, det är fruktansvärt fläckfritt på ett stökigt sätt.
En sann ungkarls lya i sällan skådat slag med tallrikar och glas lite här och var och icke att förglömma det där kylskåpet som består till hälften av saker som är något för gamla.
Det är kanske är så att det är så att mitt bäst före datum ligger en bra bit efter precis som mjölken i kylskåpet.

Lite smått ångest över att jag inte jobbar ikväll, men får trösta mig med att pilla mig i navelludden och trycka i mig choklad och annat som kan framkalla mina tonårsfinnar som jag kan klämma i periodpausen då sverige spelar mot kanada, i en praktiskt taget omöjlig match fastän sverige har både weinhandl och j. andersson som är fostrade i det eminenta allsvenska laget Troja/Ljungby.

Gjorde inte saken bättre att min mobil föll ur balans precis lagom jag skulle till växjö och visa upp min bästa sida, (min bästa sida är raktframifrån en bit ovanpå, ställ dig på en pall och titta på mig så förstår du vad jag menar.)
Telia skall få fan för det där som håkan i sunes sommar hade sagt.


-----------------------------------------------------------------------

Du är vacker Isabella, som ett rådjur i skogen
Som en stjärna på himlen, som en flicka mitt i natten på krogen
Som äppeltrådgårdarna i maj runt Kivik
Som vinden, som regnet, som själva livet




-mmmmmmmmmmmmmmmicke..

Inga kommentarer: