torsdag, oktober 09, 2008

Rättelse

Föregående inlägg om mina bananflugor så glömde jag en viktig detalj i mitt massförstörelsevapen! Nämligen såpan som tågvärdinnan så vänligt men bestämt påpekade för mig!
Men i ärlighetens namn så är det faktiskt så att det har befunnit sig massa såpa där så att dem små flygande krypen inte skall kunna göra ryggsim i glaset utan med fart likt titanics undergång sjunka ner till botten!

Den här dagen har jag inte lyckats se en enda bananis än så länge, kan det bero på att jag precis har kommit hem (22:59) och lämnade huset tidigt denna morgon då jag trodde det skulle vara mkt kyligare utomhus. (0640)
Den här dagen har varit en sån där dag då man först jobbar för att tjäna pengar, varit på ett möte efter vanliga jobbet som kan ge mig mer jobb i framtiden och sen avslutade jag med lite innebandy träning.

match på lördag, det känns bra i benen även fast jag inte kunde somna pga det kliade något extremt men det är inget som gör ont när jag tränar och hoppas verkligen inte det blossar upp när jag spelar match och tar ut mig ytterligare.

Grillbuffe på hotellet i morgon på lunchen, det är som bäddat för att känna sig som ett fetto innan klockan har slagit 13 och jag är rädd att jag inte kan göra många knop på jobbet utan att känna maten sakta men säkert tryckas tillbaka samma väg som den en gång i tiden kom in i min kropp! Det är alltid svårt att sluta äta vid rätt tillfälle när man äter buffé. Vet inte varför, men slutat kommer för sent och utan förvarning.


.m

Inga kommentarer: