onsdag, augusti 27, 2008

challenge..

1.Vilken mat äter du ofta?

Jag är ju tokigt svag i mat därav ett av mina smeknamn: Masken
oftast så äter jag något snabbt och enkelt men en och annan kebab glider ner under veckan också.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter
eller du hjälper till och dukar ut ?

Jag är sittandes och skickar på min höjd över saltet till människan på andra sidan bordet.

3. Var sitter du helst när du bloggar ?

Helst sitter jag i solen med en iskall coca cola på någon exotisk ö, men eftersom jag sällan befinner mig där så sitter jag alltid vid min dator under tavlan med segelbåtarna.

4. Köper du ofta Triss ?

Triss? Det är ju som det låter Trist! Fast en gång va jag bara ett nummer ifrån att komma med i tv eller vinna fem miljoner. Det Du!
Däremot har jag fått för mig att man aldrig kan vinna något om man icke satsar en penning, så varje månad så är jag med i något miljonlotteri, men någon miljonär har jag ej blivit, 160:- i varor är det mesta jag vunnit på det året jag varit med.


5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ?

Thailand, det va ett bra avbrott i min stressiga vardag, annars så är det ingen hemlighet att jag är galet förtjust i borgholm! Man hittar så underbara människor och personligheter där och alla är öppna på ett helt annat vis än vad dem är i växjö.

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ?

Jag är en DVDmänniska, men annars sväljer jag det mesta men jag tror det är Femman som rullar mest.



Jag blev utmanad av Jen att svara på dessa frågor (http://pansky.blogg.se/)
Känner du dig sugen på att svara på dessa frågor gör det och låt mig få veta!

-mighty mighty majk

Inga kommentarer: