måndag, augusti 11, 2008

Förbjuden Majs på bio

Förbud mot popcorn i england

OJ, nu skall dem förbjuda popcorn på englands biografer! Jag är nog ingen popcornälskande biobesökare då jag jämt trycker i mig för mkt läsk/ramlösa så jag blir olidligt kissnödig innan eftertexten kommer samtidigt, som min halva chokladkaka håller på att smälta av den olidliga värmen inne i salongen.

Men när jag hör ordet popcorn så tänker jag direkt på bio, till viss del kan jag väl förstå personalen att det skall förbjudas, det skräpas ju ner en hel del i salongen under en visning.

Det som borde förbjudas på bio är högljudda ungdomsgäng som kommenterar en hel film, viftandes med armar och allmänt irriterande!

Kan dra mig till minnes att en gång när jag va på bio så satt det ett sådant gäng och jag va riktigt nära på att kasta något i huvudet på dem, inte bara i tanken utan i verkliga livet. FARLIGT NÄRA.
-m

Inga kommentarer: