onsdag, augusti 13, 2008

märkligt

Pust och stön, och en fördärvad kyckling i ugnen!

Man kan väl lugnt säga att kvällen inte fortskred som jag hade i åtanke när jag skrev första blogginlägget...
Jag skulle ju titta på hur mkt Television som helst, meen det fattades mig något i mitt hem just när jag behövde den som mest!
Strax efter Las Vegas på femman så bryter kaoset igenom och min elektricitet försvinner ut i den regniga skymningen och när jag ringer E-on och kollar läget så säger dem att 23 kommer din ström tillbaka så du får roa dig på annat sätt fram till dess *klick*

Mitt i mitt kaotiska matlagande och kycklingen som blev halvfärdig i ugnen så kommer min vän och skrattar åt eländet samtidigt som han kommer med den mest ypperliga idén han kommit med denna veckan!
Vi går på bio!
Kanon tänker jag högt och hoppar glatt, så det blir en tur till staden och till resturang gyllene måsen som dom säger.

Det fanns inte så mkt att välja på då jag redan har sett Hancock, Batman och Narnia 2, så efter uteslutningsmetoden om vilka filmer vi minst ville se så visade sig Mumien 3 vara vinnaren av den filmen vi ville se mest av dem filmerna vi ville se minst. Så den fick det bli
Härlig film på många sätt, mkt humor och action men ganska tunn story.
Inget Extraordinärt där inte, men det dög alldeles ypperligt för en man i smålands skogar utan ström.
Lite coca cola och choklad på det och jag är ganska nöjd...fastän det inte blev den där tvkvällen som jag hade hoppats på...

-m

Inga kommentarer: