tisdag, augusti 26, 2008

The Master of Pancakes..

Den titeln kan jag inte direkt dra till mig då jag är en riktig pannkaks-loser i högsta grad.
Det känns som någon har släpat mig efter en droska och hällt salt i mina bultande sår, för igår när jag blev obotligt sugen på pannkakor och rörde ihop en smet och det bara vattnades i munnen på mig av längtan till dessa nygräddade, underbara, ljuvliga pannkakor.

Men ICKE EN ENDASTE pannkaka klarade jag av att steka, jag vet inte vad som va felet igår, jag är fortfarande frustrerad, jag brukade vara en av pannkakornas förlorade mästare, men icke igår.
Inte ens lite nära att få smaka på en pannkaka!
Vad va felet? för lite ingredienser, för varm panna? Jag har inte en susning, jag är bitter och pannkakssugen, men hur skall jag åter få tillbaka mitt självförtroende så jag kan steka pannkakor igen.

Tacka vet jag våfflor, dem behöver inte vändas.


-micke

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Tack för att du delade med dig om ditt ex... Låter tråkigt att ni ska behöva tappa kontakten bara för att hon träffat någon ny =/

Jag och mitt ex har precis blivit vänner igen efter att knappt pratat på två månader.. Jag skulle nog aldrig känna att vi inte ska ha kontakt bara för att någon träffar någon ny. Jag menar, det är ju ändå slut...