onsdag, augusti 27, 2008

Maskerad

Om man ska ha en fest någon gång och få dit mycket folk, vad gör man då?
Jo, det skall jag berätta med er att hela våran idé kläcktes på en förfest att nej nu jävlar ska vi ha en riktig röjarskiva där det ska komma mycket folk och alla ska ha kul.
Jag föreslog lite hastigt, vi fixar ett pyjamasparty (haha, bara för att) kommer någon med det ännu mer briljanta förslaget vi kör på en maskerad!
Jag nappade direkt och bestämde mig för att den ska ske på halloween och lokal och allt är bokat så nu återstår det bara att få dit folk, det verkar inte alls som det är några problem snarar tvärtom, jag är tokigt rädd att det kommer dit för mkt folk! Det enda jag står för är lokalen, resten får folk ta med sig själva dvs en härlig utstyrsel och ett glatt humor och en klirrande kasse såklart.

En annan bra sak är ju att vara ute i äckligt god tid och påminna folk hela tiden att det är maskerad för då kan dem inte komma med någon dålig ursäkt när det börjar närma sig.

Den stora frågan är ju vad man ska klä ut sig till, jag är svag för att vara cowboy! Men det känns som det har jag redan gjort.

Några förslag?

Inga kommentarer: