onsdag, maj 02, 2007

Jag är en mördare

Oh no jag är en mördare.
Det började lite lätt med att jag hörde något surra runt mig och livräd som jag är för en viss form av ihärdigt surrande och min första tanke slog mig! GETING!
Det va i samma veva som jag höll på att plocka ihop alla PET flaskor som jag för övrigt skulle tjäna över 500:- om jag gick å pantade.
Öga mott Gadd stod vi mot varandra ett tag men sen fick jag nog när han började surra runt mig så jag greppade 150cl Coca Cola Flaskan och med ett välriktat slag någonstans mellan magen och gadden på getingen.
Det va ett perfekt slag och getingen bör befinna sig i en omloppsbana runt jorden i skrivandes stund.
Jag tror han dog, jag är inte säker men om han gjorde det är jag en mördare.
Hujedaligen
-m!cke

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att läsa din sida...då blir man pigg o glad..o slipper tänka...guld värt..tack

bitch..;)