söndag, maj 06, 2007

Slutet

Kan detta vara slutet för maraton?
Det bistra och tråkiga slutet för mig?

Jag va ute och sprang en sväng igår, duktigt av mig va?
men sedan efter 3 km eller något sånt så börjar det komma en sprängande känsla i knät.
Det va precis som knät ville räta ut sig och lixom knäcka sig till rätta.
Men hade knät knäckt till där så hade jag nog haft oturen att både menisken å korsbanden hade flygit åt helvete.
Riktig läskig känsla, svinont gjorde det med.
Det va bara att dra ner på tempot och jogga lite lätt sista biten.
Jag som va så otroligt sugen att bara ta slut på mig själv
Jag va knappt trött efter mina 6 km :(
Hoppas detta bara va tillfälligt så att det inte finns kvar där nästa gång jag springer.
För är det något jag vill göra i livet så är det att springa efter brudar och bollar som jag brukar säga..

Nu ska jag ut och gå en sväng å käka lite pasta med en vän
tjofräs..
-m!cke

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skriver riktigt bra rader. Moget och seriöst. I like it! Kommer fortsätta läsa dina inlägg, du är sparad som bokmärke. / Petrus - petrusnyquist.blogg.se