onsdag, maj 23, 2007

Vad spelar roll?

Har haft många diskussioner genom åren om vad som är viktigast, insidan eller utsidan.
Jag anser att varken utsidan eller insidan är det viktigaste.
Utan det är helheten som avgör om man fungerar bra ihop, jag tror inte man kan hänga upp sig på en sak för då är man ute på djupt vatten och letar fel.
Ingen människa är fullkomlig på något sätt, några är nära det fullkomliga och en del är fruktansvärt långt därifrån..

Men folk som säger att insidan är det viktigaste förstår jag mig inte på alls.
OJ vad ytlig han är den dumme fan sitter du säkert där för dig själv och tänker samtidigt som du hytter med näven mot mig.

För att jag skall vara nöjd behöver jag en stor dos av insida och mycket utsida, en smula intelligens, ödmjukhet, omtänksamhet och socialt anpassad för att stå ut med just mig.

Om jag hittar någon att dela mitt liv med så är jag säker påa tt hon är hyffsat skitsnygg som jag brukar säga, har ett hjärta av guld och är en allmänt hyvens underbar kvinna.
Sen vad andra tycker om henne spelar lixom inte mig nån roll, det är min åsikt som räknas och vad jag anser vara typ hyffsat skitsnygg :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Beauty lies in the eye of the beholder...