måndag, oktober 02, 2006

Höst!

Nu är hösten här på allvar, det menas att man snart blir ganska förkyld å ganska snorig och hyffsat frusen.
Då kan man tacka Kedddy att den finns.

Hur mycket man än sover på hösten, så blir man aldrig pigg, hur lite man än sover så blir man inte tröttare, hösten är då man bara finns till å väntar på något bättre.
En del väntar på snö, en del väntar på tomten, en del väntar till den 25, andra väntar mest på ett tåg som är försenat.
Jag ser fram emot beach 2007, lite fläskigare och rundare, men vem bryr sig egentligen om hur man ser ut kroppsligt så länge man inte är kraftigt bastant och har "FÖPV".
Helt enkelt vill jag bara trasha sönder sandslott, men då hoppas jag att ingen har blandat i betong, för då kanske jag får mitt första benbrott i historien, eller ska jag säga tåbrott?
Frågan är ju om det blir sandslottsförstörelse på gotland, jamaica eller nåt äckligt öststatshak i polen.
Personligen tror jag bara min ekonomi sträcker sig en bit utanför länsgränsen.

Det börjar märkas att man har kommit upp sig i åren, konditionen är ju inte på topp, men än så länge blir man inte frånsprungen av någon, kanske någon kenyan, babian eller leopard.


ÄN så länge har inspirationen inte funnit sig, har man tappat barnasinnet med alla kritor och pastellfärger. Men frukta inte, jag känner den krypandes, snart har jag slutat att lägga ner konsten.

NU ska jag ägna mig en stund åt min flicka, hon åker ju trots allt utomlands i en och en halv evighet om 16 timmar...

-m

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha keniyan, babian eller gepard. det är ju ungefär samma sake lelr vaddå? :D hahaaa

Micke sa...

jadu, man kan undra, dom kan springa fort iaf :D