söndag, oktober 15, 2006

Mitt i natten tristess i form av en drake.


Kom precis hem från en sväng hos Sneckarn med grabbarna, vi va en tur på MAX som har öppnat i veckan!
Dagens bästa va lätt när Sune beställde en hamburgare, i vanlig ordning och utan intet ont anande så tog han sin bricka och gick å satte sig, sliter av pappret för att sedan sätta tänderna i sin burgare, men i stridens hetta märker han att något fattas, tydligen va det en vegetarisk hamburgare av något slag, för köksmästaren hade visst glömt det mest väsentliga enligt mig.
KÖTTET!!
Komiskt?, självklart :)

Satt å kladdade en stund, resultat ser du här!


Hörde Kent - Utan dina andetag när jag satt och käkade på MAX, Det fick mig givetvis att tänka på henne, hon som jag saknar så :(

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh MAX.. det finns inte här i Malmö.. men när jag bodde i Luleå jobbade jag på MAX och jag glömde aldrig köttet :P

Fin Drake.. :)

Anonym sa...

Nej, ängeln hittade jag på Google i svartvit och sedan har en vän photoshoppat den. Hur så?

Anonym sa...

Tyvärr... jag är inte sååå konstnärlig av mig. :)

Anonym sa...

Snyggt :)

Må BRA

Anonym sa...

Ingen fara, det är verkligen inte du. :)

FANCY sa...

Fasiken mannen du är ju duktig
Det var dej jag skulle bett om hjälp med hängmattan...*L*..

onani onana den var kul. Gitarrsolo där är jag tvungen att fundera lite.

//Fancy