lördag, oktober 07, 2006

Höstrusk

Nu har höstregnet kommit, väntar bara på det kalla november regnet...
Förkylningen kom som ett brev på posten, nässpray å rinnande ögon och näsdukar till förbannelse.

Låtar som får mig att komma i härlig sinnestämning för tillfället är:

Iggy Pop - Real Wild Child
Dire Straits - Walk of life
Ramones - I wanna be sedated


Låtar som får mig att tänka för mkt!

Ulf Lundell - Isabella
Springsteen - Point Blank
Eagles - Desperado

För övrigt måste jag tillägga att ibland överträffar jag mig själv och mina förväntningar, min akustiska version av born to run med lite falsksång och feltramp låter ändå ganska hyffsat när man mixat lite.
Men förvänta dig inte att du få höra. :)

Saknar någon otroligt mycket, det har knappt gått en vecka men känns som evigheter :(


-m

4 kommentarer:

Anonym sa...

Springsteen - Point Blank
Eagles - Desperado

De låtarna får mig också att tänka mycket. Men de är fina, som fan :)

Må BRA

Anonym sa...

Springsteen - Point Blank
Eagles - Desperado

De låtarna får mig också att tänka mycket. Men de är fina, som fan :)

Må BRA

Anonym sa...

Svarade i min blogg :)

Må BRA

Anonym sa...

Tack för titten på min sida. Kommer kika in här lite då och då och se vad du är för någon :-)