tisdag, oktober 10, 2006

Mannen bakom knapparna....DEL 1

Vem är mannen bakom knapparna?

Svaret är simpelt, en 24års odåga som är lite väl rastlös för sitt eget bästa.
Mannen njuter av att höra en härlig låt, på toppen av mitt musikberg finns det 3 profeter.
Johnny Cash, Springsteen och Mike Ness.

Det är lite lustigt det där med Johnny Cash, jag gillade inte honom speciellt mycket innan, då va han för mig en stornäsad knarkande countryman med basröst, men med rätt låtar på playlisten så for han in i mitt hjärta.
(Det lite nyare materialet: Hurt, The man comes around, Hung my head, Give my love to rose)

När jag inte spränger högtalare, ljudvallar och trumhinnor så finns det tid för lite träning.

Har en svag passion för tecknade filmer i sann disneyanda, tecknar en del när lusten faller på, men eftersom man är så rastlös så kan jag skissa 10 a4 papper totalt fullproppade på 10 minuter.
Bir kallad Masken av vännerna, tror det har nåt med att göra att jag äter som fan.
Är det inte normalt att äta 23 mackor till frukost när man ska ut å flyga en hel dag?
det tyckte jag då va en sund idé.
Är fortfarande idiotförklarad av några bekanta för att jag va med dom ute och åt på lyxresturang och på vägen hem när alla va proppmätta så frågade jag om dom kunde vänta på mig när jag skulle fylla på mitt matförråd i form av BigTasty & Co med plusmeny och en cheeseburgare.
Jag lystrar även på namnen: Micke, Lilla Andersson och folk kallar mig lillmicke bakom ryggen.

Innehar ett härligt godisförråd,vet dock inte varför för jag e ingen gottegris, det e jag bara när jag är med flickvännen, då ska det frossas :)
Utlovas bild på det lite senare.


http://mickegfx.net

Som vanligt när man tänkt skriva något vettigt så går det inte, så förvänta er en del 2 nån gång när jag kommit på va jag är för person.

5 kommentarer:

FANCY sa...

Väntar ivrigt...*L*...
Spänningen stiger...ska det handla om sega råttor eller polkagriskarameller


*L*

//Fancy

Anonym sa...

godisförrådet är en hit! :D
/jensa the jens.

Anonym sa...

Springsteen ÄR en sann musikprofet :)

Må BRA

Anonym sa...

Hehe.. tycker du låter hur trevlig som helst. 23 mackor är dock lite för mkt även för mig.. och jag kan äta ;)

Micke sa...

jensa: alltid, det blir bara större å större och äldre å äldre, vi måste äta upp det,

fredrik: Det är inte många springsteen låtar som har en dålig text, jag fullkomligt älskar nebraskaalbumet, springsteen va bäst från 75-85 tycker jag.

Samira: Jasså, är du med ett matvrak av sällan skådat slag?

Fancy: Det blir varken sega råttor eller polkagrisar, eller jag har nog fan en polkagris :D
men det kommer bild snart..måste bara hitta min kamera å godislust!