tisdag, oktober 31, 2006

Nära döden...


Hade en liten nära döden upplevelse idag, den där så kallade stormen hade visst härjat lite med min Tv-antenn, fick inte in Fyran på tvn.
Klättrar upp på taket, smyger försiktigt förbi min skorsten, mot antennen som sitter vid gaveln, det småregnar lite, det va lite halare än planerat, så jag tappar fotfästet för en stund.
Om man nu vill kalla det tur så lyckades landa så att jag inte halkade ner från taket, det hade nog varit ganska smärtsamt är jag rädd för.
Såg en festlig film precis. Asterix och Vikingarna!
Den va helfestlig, tecknat när det är som bäst :)

-m

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tur du lever :)
Är "nallen" en självpoträtt? :D

Anonym sa...

Misstänkte det :) Den var fin i alla fall. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Anonym sa...

tur du inte halkade da! :) jag har ocksa haft nara doden upplevelser, flera stycken t.o.m. men dom har nog inte varit pa riktigt.. :P puss o hej

Anonym sa...

Astrix ska aldrig underskattas ;) Tur att du inte dog du... :)

Må KANON

Anonym sa...

Men om du trillat kanske du hade fått ditt efterlängtade benbrott eller blåmärke!? o_o nu ångrar du dej, va? höhö... men jag tycker ändå att det var bra att du ramlade. för du är ganska fräck! typ lika häftig och ball som ann-christine ;) Eller vänta, du fick kanske inte se den filmen för Anna, hm..?