söndag, december 03, 2006

American Pie

Nu har jag spisat nummer fem i ordningen av American Pie .
Helt okej faktiskt, hade inga höga förväntningar, visst är skämten lika låga som glocalnet.

Nu har jag äntligen skickat bilden till det där företaget som ville se nåt från min sida.
Det är nu man börjar darra och inte känner att bilderna räcker till, hur det än går så får jag i alla fall se hur det ser ut med ett micketryck på en tshirt.

Ett tag funderade jag på att slänga ut ritbordet, ritplattan och allt som hör där till, går det inte vägen denna gången så är det bud på att låta tanke gå till handling.

Dagens depp: Eva Cassidy - Fields of Gold

Dagens lågvattenmärken:


Skämtet om nakenjanne:

-Vet du vart nånstans nakenjanne tog vägen?
-Nej?
-Han tog sitt PICK och pack och drog!
---------------------
Skämtet om Anna Book

- Vet du vad hennes man heter?
- näääaeee
- Han måste heta Billy

Åker förbi en ståtlig byggnadsställning där det finns en skylt som säger: GBJ BYGG
E säger direkt, Göran B Johanssons BYGG, därav jag helt enkelt bara får det till Gösta BlowJob.


.m

2 kommentarer:

Hanna sa...

Kan man ha mer kass humor? ;)

Anonym sa...

Jag håller tummarna för dig!

Den låten är för överigt riktigt för jävla bra.. Fiiiiieeelds of gooooold.