söndag, december 17, 2006

Farthinder

Ibland så behöver jag en adrenalinkick, en spark tillbaka till verkligheten.
Speciellt dagar då allt känns skit som den här, glad fasad men en miserabel insida.
Jag vet inte vad det va som får mig att vilja flyga genom ett farthinder på industriområdet.
Spänningen, ödet eller rentav hjärtklappningarna.

Kan inte sitta still, måste ut i natten och lyssna på en skiva som jag har försökt gömma för mig själv så pass länge, men nu kan jag inte hålla mig borta från den.
Jag behöver ha den här nu, jag behöver den mer än någonsin.
Jag lovade mig själv för ett år sen att jag aldrig mer skulle lyssna på den.
men nu är det så.

Vilken väg jag tar, vart svängen leder det vet jag inte....men ut i natten skall jag.
Hur länge? Vem vet? För fort och utan mål.
Jag gjorde nog ändå ett rätt val, undvek alkoholen ikväll..

-m

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du hittade hem igen om du nu drog ut...

What goes up, must go down... hoppas du mår bättre idag.

Anonym sa...

Vad var det för skivva om man får spekulera?

ha det bra