måndag, december 18, 2006

julefrid

Min juldikt är på gång, måste bara finslipa det sista lite.


Tiffany Persson (HippHipp) på besök hos bilprovningen i staffanstorp.
"Det är inte något fel på min hjulinställning, det är din inställning till julen det är fel på."

Det är verkligen kul, något annat som blev kul som jag sade utan att jag tänkte på vad jag egentligen sa..

Vid frukostbordet på jobbet sitter vi å snackar lite skit så frågade jag en nydissad man 30+.
Ska du ut och ragga på juldagen eller och var blir det nånstans, han svarar jajemän det blir harrys..
Jadu, Harrys är fan som citygross, finns mycket kött och det är ganska billigt :).

Jag måste säga att jag faschineras av en annan kollega på jobbet som jämt råkar ut för "roliga" saker på fyllan..
En gång skulle han hoppa impuls på en studsmatt på väg hem från ett fylleslag, han och en kompis hoppar och slår sina kloka huvuden bokstavligen ihop.
Han biter genom sin läpp rätt ner i huvvet på den andra. 11 stygn totalt.
En annan gång så ska han boxas med en skylt på gatan, det han inte hade räknat med va att den slog tillbaka honom så blodvite vid ögonbrynet uppstår.
Det sista skulle han springa hem till sin far och hämta ett gäng nycklar, men han gör visst en missberäkning i den snorhala lövhögen och gör likt en säl en dykning på asfalten med högersidan av ansiktet före. Gud vad söt han va :)

Där kom visst lite av min saddistiska sida fram, jag önskar att jag slog mig lite oftare faktiskt.
-m

2 kommentarer:

Anonym sa...

Miiiiicke!!! Vilket fint julkort!!
Tack så jättemkt, jag blev och är sååå glad!

KRAMAR

Anonym sa...

tiffany är kul =) Men. Framförallt. Idag kom julkortet! Tack, otroligt fint :). Blev glad ska du veta och du ahr även du en härlig blogg :) får nästan dåligt samvete för att jag inte skickat dig något :/

Ha världens bästa jul :)