lördag, december 02, 2006

Lider mot sitt slut

Allt har ett slut, det vet vi med all säkerhet 2006 går med raska kliv mot sitt slut.
Drygt en månad kvar, vad har 2007 att erbjuda mig?
Jag är ingen Nosferatu eller någon annan siare/sierska, men dock har jag drömt att mitt liv får ett hastigt slut 2007.
Men hur många drömmar man drömt har varit sanndrömmar?
Jag har även drömt att jag har gjort en trippelvolt med skruv från månen!
Hur skulle det gått till? jag kan inte volta för fanken.
Sen är det ju ganska långt ner till jorden från månen och sen har vi ju en sak som kallas gravitation, visserligen skulle den underlätta mitt voltande och skruvande.

Det blir ett inlägg med härliga händelse 2006, med inslag av kung keno, uma ness från tylösand och nattvarden på taket.

Det verkar som julen kommer lite tidigare än väntat i år :)

-m

Inga kommentarer: