onsdag, juni 27, 2007

Grattis

Grattis på födelsedagen till mig själv, som vanligt när jag fyller år så skiner solen en stund och sedan så faller regnet! Det är kanske lite så som jag är som person, ena stunden världsglad och andra stunden allvarlig och eftertänksam.

Jag börjar tro lite att damerna i min omgivning vill att jag ska bli fet, för att jag har bara fått choklad av d få folk jag fått presenter av.
Tack för rullarna josefun och ett tack till Annie med för dajmchokladen.
Jag kommer aldrig acceptera om jag blir fet, isf ska jag vara fet, rik och lycklig, typ som en maffiaboss.
Fast då utan häleri, stöld och mord, helst en snäll maffiaboss eller nej jag är nog ganska nöjd med att bara vara micke!
Ett ord som sammanfattar mig bra tycker jag är oberäknelig!

Men hipp hipp hurra på mig för jag fyllt år.

9 grattis sms har jag kommit upp i nu när det endast återstår 7 timmar av denna födelsedag.
Jag räknar med minst dubbelt så många, man ska sikta högt, helst i krysset.

5 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS =)

Anonym sa...

Grattis grattis ;-)

Anonym sa...

Grattis söta Micke!!

Mange sa...

grattis :>

Anonym sa...

Congrats gamle man! Du är och kommer alltid att vara några månader äldre än mej.. sysslar inte med google-konto så jag signerar med ett enkelt: Peter, the man (kanske inte helt), the myth (nåja, man gör så gott man kan), och the concept (vem skulle inte vilja va som jag)